måndag 10 augusti 2009

Operation Barbarosa

Då var tiden kommen för den sedan länge bokade skönhetsoperationen. Har ju känt mig lite hängig rätt länge nu, så det känns bra att det äntligen blir av. Var dock så länge sedan jag bokade tiden att jag nästan glömt att det var idag! Blev lite nervös när jag såg den stora säcken som kirurgen hade med sig, så jag var tvungen att paniktröstäta lite gröna grodor ur godisskålen.



Lugnade mig sedan när hon berättade om ingreppet och visade nålen och tråden. En avancerad operation där kirurgen går in under armhålan och det knappt blir några ärr alls!



Tog några timmar på uppvaket innan jag kände mig pigg igen, men redan nu på kvällen känner jag mig helt återställd - fantastiskt! Fast det är klart - lite dåsig är jag allt, så jag somnar nog snart här i loungen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar